Audiències o públics?

14:31 Publicado por Miguel Carrera

“Hay gente que nos paga para entender al mundo”

Roberto Abad, director general d’Ulled, ha ofert una conferència a la Facultat de Comunicació Blanquerna on ha parlat de les audiències i els públics des d’el punt de vista de les Relacions Públiques, amb l’ajuda de Isabel Ponti, responsable de la comunicació 22@Barcelona, que ha actuat com a moderadora.
En la conferència, Roberto Abad ha fet ús de la seva experiència com a professional de la comunicació per explicar com n’és de complex el seu treball diari i fins a quin punt les audiències són importants dins les Relacions Públiques.
Segons Roberto Abad, les audiències estan saturades d’informació. La Publicitat ja no sorprèn. Estem en un moment on no és suficient dir les coses, sinó que cal demostrar-les. D’aquesta manera, la seva feina com a director general, i la d’Ulled, com a empresa, és entendre en quina situació es troba cada empresa per pensar una bona idea que sigui solvent i adequada a les seves necessitats i a les necessitats de la societat on vivim: “Pretendemos ser el médico de cabezera para cada cliente i ofrecerle la mejor prescripción possible”, declara Roberto Abad.
En la conferència també s’ha esmentat que les RRPP no són una ciència exacta, però la utilització d’una metodologia és imprescindible per arribar a formular idees brillants i creïbles. És imprescindible conèixer la realitat que ens envolta per obtenir bons resultats. Així, la primera audiència és el client, per tant, és ell qui primer s’ha de convèncer, i en segon lloc trobem el públic mediador, que va des de polítics, mitjans de comunicació, empreses, telespectadors… La manera d’arribar a l’audiència és molt important, ja que d’ella en depenen els fracassos o els encerts. “Es importante que el cliente sepa qual és el objetivo de todo, ya que su ignorancia nos podria perjudicar”. També ha declarat que la seva feina requereix molta dedicació, alhora que cal assumir grans responsabilitats, ja que en les seves mans està el prestigi i la imatge de cada una de les empreses que es posen en les seves mans.
Per concloure l’exposició, el director general d’Ulled, ha declarat que tothom que es vulgui dedicar a aquesta professió (dirigint-se als estudiants) ha de tenir curiositat per aprendre i innovar. A més, ha animat als estudiants a no perdre mai les ganes d’aprendre, en paraules textuals: “Te tiene que picar el virus de entender el mundo dónde vives. No hay lugar para los mediocres en éste sector”.

Kàtya Rodríguez.
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Audiències o públics?"

Publicar un comentario

Video del Dia

Premis Blanquerna

LA PLAÇA GALERIA

PUBLICITAT